کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایران قطب علمی تجارت الکترونیکی کشورهای اسلامی می‌شود

ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه با رویکرد بر بیمه و بانکداری اسلامی به همت دانشگاه اصفهان با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC) در روزهای 20 و 21 اردیبهشت سال 91 در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ دکتر علی صنایعی گفت: توان بالای متخصصان و رشد قابل توجه تولیدات علمی ایران در سال 90 زمینه‌های لازم را برای توسعه مبانی علمی و عملی تجارت الکترونیکی به عنوان شاخه‌ای از فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان کشورهای اسلامی با محوریت ایران بیش از پیش فراهم آورده است.

دبیرکل کنفرانس بین المللی ECDC2012 تصریح کرد: از این رو با تکیه بر نتایج علمی و عملی به دست آمده از برگزاری موفق پنج کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری ششمین دوره کنفرانس ECDC در شهر شیراز از سوی دانشگاه اصفهان صورت گرفت.

دکتر علی صنایعی گفت: با توجه به جایگاه مهم بانک و بیمه در چرخه تجارت الکترونیک، دوره ششم کنفرانس با نظر کمیته علمی و همچنین شورای سیاستگذاری کنفرانس با رویکرد بانکداری و بیمه اسلامی بنا نهاده شد.

وی با اشاره به تفاوت‌های کنفرانس ششم با دوره قبلی تصریح کرد: حضور فعال بانک‌ها و بیمه‌های کشور در کنفرانس ECDC2012 با دیدگاه ارزیابی ابعاد بانکداری و بیمه اسلامی در جهت توسعه مبانی تجارت الکترونیکی در ایران در حالی است که برآیند مفاهیم به دست آمده علمی و عملیاتی از کنفرانس نقشه راهی برای توسعه تجارت الکترونیکی بر پایه مفاهیم اسلامی در کشورهای منطقه به خصوص کشورهای اسلامی با محوریت ایران خواهد بود.

دبیر کل کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیکی ECDC2012 تشریح کرد: این دوره از کنفرانس در فرآیندی فرابخشی با حضور متولیان امر توسعه تجارت الکترونیک در کشور به همت دانشگاه اصفهان و با همکاری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و حضور علمی چهره‌های مطرح علمی کشور همچون پرفسور جعفر مهراد چهره ماندگار کشور به عنوان رییس کنفرانس و حضور نمایندگان علمی از بیش از 33 کشور اسلامی، نماینده بانک توسعه اسلامی، نماینده کمیته راهبردی دائم علوم و فناوری سازمان همکاری های اسلامی (Comstech)، نمایندگان شبکه زنان دانشمند جهان اسلام، حضور علمی و حمایتی حدود 20 دانشگاه از ایران و از 4 قاره جهان، حضور استادانی از کشورهای استرالیا، کانادا ، فرانسه و همچنین نماینده IEEE جهانی پروفسور علی حسامی و استادانی از دانشگاه های مراکش، عربستان سعودی، اردن، مصر، تایلند، مالزی ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، حضور  و ارائه سخنرانی های کلیدی استادانی همچون پروفسور توربان پدر علم تجارت الکترونیک جهان، پروفسور سن مورگان و برخی صاحبان ایده در حوزه تجارت الکترونیک در سطح بین المللی از جمله تفاوت های کنفرانس ششم با دوره های قبلی به شمار می‌رود.

وی گفت: حضور مقامات ارشد و مسؤولان کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی، از وزارت‌های مرتبط با موضوع تجارت الکترونیکی و فناوری های نوین (وزارت ICT ، وزارت صنعت، معدن و تجارت ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) و همچنین مدیران و متخصصان بانک‌ها و بیمه‌ها همچون بانک مرکزی جمهوری اسلامی، بانک ملت ، بانک تجارت ، بانک صادرات ، بانک حکمت ایرانیان ،گمرک ، بیمه آسیا ، بیمه معلم ، مخابرات ، همراه اول ، جیرینگ، صنایع الکترونیک ایران ، سازمان بورس اوراق بهادار و موارد دیگر در ششمین کنفرانس ECDC ، برنامه ریزی شده و کنفرانس با حمایت آن ها برگزار خواهد شد. 

رییس دانشگاه مجازی اصفهان در ادامه با اشاره به تحولات جهانی حوزه ICT گفت: با ورود به هزاره سوم، رقابت فشرده‌تر دولت‌ها در بخش تجارت متمرکز است و در این شرایط با توجه به رشد قابل توجه تولیدات علمی در ایران ، پتانسیل بالای علمی در حوزه تجارت الکترونیکی و دست یابی ایران به فناوری های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی فضا را برای حضور قدرتمند ایران در عرصه تجارت الکترونیکی منطقه و همچنین در میان کشورهای اسلامی فراهم کرده است.

دکتر علی صنایعی همچنین اظهار داشت: پیشرفت فناوری اوضاع را به مرحله‌ای رسانده است که صاحبان قدرت اقتصادی در جهان با ایجاد بسترهای لازم فرصت‌های جدید را خلق می‌کنند.

رئیس دانشگاه مجازی اصفهان اظهار داشت: انجام امور و خدمات بخش دولتی باید به صورت الکترونیک انجام شود تا به همراه بانکداری الکترونیک گام‌های مهمی برای تحقق کامل دولت الکترونیک برداشته شود.

وی تصریح کرد: لازم است تا بانکداری الکترونیک به عنوان موتور تجارت الکترونیک با رویکرد بانکداری اسلامی و آموزش الکترونیک به عنوان پشتوانه فنی و توسعه پایدار دولت الکترونیک مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

دکتر صنایعی تصریح کرد: طبق شاخص‌های تعریف شده تا پایان سال دوم برنامه پنجم تمامی دستگاه‌های اجرائی، واحدهای تابعه و وابسته و همچنین تا پایان برنامه، 60 درصد خانوارها و تمامی کسب و کارها باید به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل شوند. همچنین میزان پهنای باند اینترنت بین‌الملل ، شاخص آمادگی الکترونیک و شاخص توسعه دولت الکترونیک باید به گونه‌ای طراحی شود که سرانه پهنای باند و سایر شاخص‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان برنامه در رتبه دوم منطقه قرار گیرد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیکی ضمن دعوت از اندیشمندان و متخصصان داخلی برای حضور علمی و فعال در ششمین کنفرانس ECDC ، خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این کنفرانس بین المللی 20 مقاله برتر از مقالات منتخب کنفرانس در مجلات بین المللی علوم و فناوری IJISM و NMRJ (علمی پژوهشی و نمایه شده ISC و Elsevier) همراه با کتاب مجموعه مقالات کنفرانس با نمایه IEEE به چاپ خواهد رسید.

دکتر علی صنایعی در پایان گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با دبیرخانه دائمی کنفرانس می توانند به سایت کنفرانس به آدرس http://ecdcconference.org مراجعه کنند
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8452 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/01/17 تعداد مشاهده: 1490
کلید واژه ها: ,
سافت گذر